کلمة المفتاح وفاداری به برند / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة فضای گردشگری 4
-
1.
كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛ مؤلف : شیروانی مقدم، سپیده ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 ، A (Azad University (18 صفحة - من 47 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگشخصیت برندوفاداری به برندعملکرد برندهتلهای 5 ستاره مشهد
-
2.
مؤلف : جابری، عباس ؛ كاتب مسؤول : خدایاری، محمدعظیم ؛
مجلة:فضای گردشگری»زمستان 1397 - شماره 29 ، A+ (Azad University (14 صفحة - من 95 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتصویر برندآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتوریسم درمانی
-
3.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1396 - شماره 24 ، B (Azad University (28 صفحة - من 73 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندکیفیت ادراک شده
-
4.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:فضای گردشگری»تابستان 1395 - شماره 19 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتصویر برندوفاداری به برند