کلمة المفتاح وفاداری مشتری به برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اصل روستا، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ ایثاری، مهدی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1398 - شماره 13 (16 صفحة - من 97 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:برندکمترین مربعات جزئیانگیزه خریدوفاداری مشتری به برندمشتریوفاداری مشتریمحصولمشتری مداریپژوهشصنعت سیمانمدل
-
2.
مؤلف : ابراهیم ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ رفیعی رشت آبادی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 783 إلی 804 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برنددلبستگی به برندبازاریابی تجربیمشتریاعتماددلبستگیتعهدوفاداری مشتری بـه برنـدوفاداریمدل
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)