کلمة المفتاح کنترل بازار / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رستگار، عباسعلی ؛ امینی خیابانی، غلامرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 222 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندکنترل بازارتنظیم رفتار مصرفکنندهخلق برند باارزشقابلیت مدیریت برندعملکردموفقیتکارکنانمشتریقابلیت مدیریت
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، مرتضی ؛ ترابی فارسانی، سهیلا ؛
مجلة:پژوهش های تاریخی ایران و اسلام»پاییز و زمستان 1395 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:رضاشاهبلدیّهکنترل بازارعرضه و تقاضای کالامعیشت عمومی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)