کلمة المفتاح گسترش برند / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : بنسبردی، علی ؛ مؤلف : خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1399 - شماره 44 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 9 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندگسترش برندهویت تیمی هوادار
-
2.
مؤلف : بنسبردی، علی ؛ خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 411 إلی 428 )
الکلمات المفتاحية:قانونبازاریابیهویت تیمیگسترش برندبرند
-
3.
مؤلف : بنسبردی، علی ؛ خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»بهار 1394 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 147 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندگسترش برندهویت تیمی هواداران و اقدامات بازاریابی
-
4.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ زمانی، محمد سعید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1390،سال سوم - شماره 12 (24 صفحة - من 104 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتصویر ذهنی از برندگسترش برندنگرش مصرف کنندهدرک تناسبات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات راهبردی ورزش و جوانان 1 |
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش 1 |
مجلة مدیریت ورزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)