کلمة المفتاح Academic Emotions / (47 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : رستگار، احمد ؛
مجلة:شناخت اجتماعی»بهار و تابستان 1396 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:اهداف پیشرفتنیاز به شناختدرگیری شناختیهیجان های تحصیلی
-
42.
مؤلف : کاوسیان، دکتر جواد ؛ کدیور، دکتر پروین ؛ كاتب مسؤول : عرب زاده، دکتر مهدی ؛
مجلة:روانشناسی»زمستان 1395 - شماره 80 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 424 إلی 438 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلینیازهای اساسی روانشناختیخودتنظیمی انگیزشیهیجان های تحصیلیخودفرمانی دانش آموزانگیزشهیجاندانشآموزانپژوهش
-
43.
مؤلف : زارع، حسین ؛
مجلة:روانشناسی»زمستان 1394 - شماره 76 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 330 إلی 345 )
الکلمات المفتاحية:خودگردانی در یادگیریاهداف پیشرفتباورهای هوشیهیجان های تحصیلیهیجانپژوهشباور هوشی ذاتیبرازشعملکرد
-
44.
مؤلف : بدری گرگری، رحیم ؛ كاتب مسؤول : قره آغاجی، سعید ؛
مجلة:آموزش پژوهی»تابستان 1394 - شماره 2 ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیجهتگیری هدفارزش تکلیفریاضیهیجانهای تحصیلی
-
45.
مؤلف : کوشکی، شیرین ؛ بنی جمالی، شکوه السادات ؛ هومن، حیدر علی ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»تابستان 1393 - شماره 16 ISC (20 صفحة - من 117 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:رواییهیجانهای آموزشیموفقیت و شکستپایاییدانشجویان
-
46.
مؤلف : زارع، حسین ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»زمستان 1392 - شماره 3 ISC (10 صفحة - من 9 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:اهداف پیشرفتباورهای هوشیهیجانهای تحصیلی
-
47.
مؤلف : کاوسیان، جواد ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛
مجلة:پژوهش در سلامت روانشناختی»بهار 1391- شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 10 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:هیجان های تحصیلینیازهای اساسی روانشناختیخودتنظیمی انگیزشیبهزیستی مدرسهخودفرمانی دانش آموز