کلمة المفتاح advertisements / (16 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نعمتی، نورالدین ؛
مجلة:پژوهش های تاریخی»زمستان 1402 - شماره 60 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:مشروطیتتبریزتبلیغات (اعلان)روزنامۀ انجمن تبریز
-
2.
مؤلف : مهری، مریم ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»زمستان 1402، دوره نهم - شماره 4 (10 صفحة - من 24 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدیریت بدنزنان کاربرشبکه اجتماعی اینستاگرام
-
3.
مؤلف : محمدیان، عباس ؛ بیابان نورد سروستانی، علی رضا ؛ كاتب مسؤول : قائدی، محمد رضا ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه محیط شهری»تابستان 1402 - شماره 10 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 4 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمحیط شهریتاب آوری اجتماعیشهریشهروندانشاخص
-
4.
مؤلف : اصالتی، محمد علی ؛ دادگران، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : مجیدی قهرودی، نسیم ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی پلیس»زمستان 1401 - شماره 35 (6 صفحة - من 36 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتلویزیونفرهنگسازیپلیس ایران
-
5.
مؤلف : محسنی فر، علی ؛ كاتب مسؤول : دوستی، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 47 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالصداوسیمابرنامه نودبرآورد اقتصادیآگهی تبلیغاتی
-
6.
مؤلف : الموسوی، کریم مشط زلف ؛
مجلة:کلیة الآداب جامعة بغداد»السنة 2020 - العدد 132 (26 صفحة - من 471 إلی 496 )
-
7.
مؤلف : فرزی، حامد ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛ كاتب مسؤول : یوسفی، بهرام ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1398 - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 175 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابی عصبیورزشکاران مشهورهمانندپنداری
-
8.
مؤلف : جمالی، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : افضل طوسی، عفت السادات ؛
مجلة:جلوه هنر»زمستان 1398 - شماره 25 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 17 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:ارتباط غیر کلامیزبان بدنآگهی تبلیغاتیچهرههای معروف پردازی
-
9.
مؤلف : فرزی، حامد ؛ بروجردی، سعید ؛ كاتب مسؤول : یوسفی، بهرام ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1398 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 467 إلی 482 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتصویر برندبازاریابی عصبیورزشکاران مشهور
-
10.
مؤلف : Mazidi، Seyyede Fatemeh ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»December 2016, volume 4 - Number 4 (5 صفحة - من 171 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:Marketingadvertisementstoolstourism industryAdvertisementTourismIranTehranTherefore
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)