کلمة المفتاح Assessment for Learning / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Wui Ng، Chi ؛
مجلة:International Journal of Research in English Education»September 2018, Volume 3 - Number 3 (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:learningLanguage AssessmentAssessment for Learningassessment as
-
2.
كاتب مسؤول : یوسفی افراشته، مجید ؛ مؤلف : حاجیلویی، بهزاد ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»پاییز 1397 - شماره 23 ISC (18 صفحة - من 31 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:ساختار هدف کلاسسنجش تکوینیسرزندگی تحصیلیسنجش برای یادگیری
-
3.
مؤلف : إیمان بنت عمر العبدالکریم ؛ فهد بن سلیمان الشایع ؛
مجلة:جامعة الشارقة»شوال 1440 - العدد 34 ISC (29 صفحة - من 87 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:التحصیل الدراسیتعلیم العلومالتقویم التکوینیالتقویم من اجل التعلّمالتقویم الصفی
-
4.
كاتب مسؤول : اقتصاد، سوده ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»تابستان 1399، دوره دهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 284 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:ایرانخودتنظیمیاستقلال در یادگیریخودارزیابیارزیابی برای یادگیریبازنمودهای اجتماعی
-
5.
مؤلف : Nasr، Mohammadreza ؛ Sadighi، Firooz ؛ كاتب مسؤول : Bagheri، Mohammadsadegh ؛
مجلة:Foreign Language Teaching & Research»Summer 2020 - Number 29 التصنيف B (Azad University/ISC (16 صفحة - من 75 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:genderscaffoldingmonitoringEnglish Language TeachersAssessment for Learningclass size
-
6.
كاتب مسؤول : Noman، Mohammad ؛ مؤلف : Kaur، Amrita ؛
مجلة:Education and Applied Sciences»October 2020, Volume 1 - Number 3 (7 صفحة - من 1 إلی 7 )
الکلمات المفتاحية:Differentiated InstructionAssessment for LearningAssessment as LearningDifferentiated assessmentLearner diversity
-
7.
كاتب مسؤول : شاه آبادی، علی اکبر ؛ سرشاد، اشرف ؛
مجلة:پژوهش در آموزش تاریخ»پاییز 1402 - شماره 15 (12 صفحة - من 58 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابیتاریخفراگیرانسنجش تکوینیسنجش برای یادگیریسنجشدرس تاریخدانشآموزانمعلمبازخورد