کلمة المفتاح Attitude to advertising / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛ مؤلف : دوستار، محمد ؛ مسعودی فر، میثم ؛ نویدی، مهناز ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»پاییز 1398 - شماره 56 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 197 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:وابستگی عاطفیمصرفگرایینگرش به تبلیغاتفشار تبلیغاتی
-
2.
مؤلف : قائدی، عادل ؛ فرودی، پانته آ ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 110 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتنگرش به تبلیغبازاریابی چند حسیخرده فروشیهای آنلاینتبلیغاتحسبازاریابینگرش مصرفکننده به تبلیغمحصولبازاریابی چندحسی