کلمة المفتاح Bank Service Quality / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نعمتی، حمیدرضا ؛ مؤلف : حمدی، کریم ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»تابستان 1399 - شماره 66 التصنيف B (Azad University (26 صفحة - من 12 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:مشتریان شرکتیرابطه بانک با مشتریان شرکتیکیفیت خدمات بانکبانکمدلبازاریابیرضایت مشتری
-
2.
مؤلف : زنجیرچی، سید محمود ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 90 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات بانکیرضایت مشتریمدل کانوروش طراحی آزمایشهای تاگوچیمشتریآزمایشکارکنانتاگوچیمشتریانمدل