کلمة المفتاح behavioral intentions / (47 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
كاتب مسؤول : محمّدی، مصطفی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1396 - شماره 11 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 22 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریدلبستگی به مکانتمایلات رفتاریشواهد فیزیکیوفاداری نگرشی و کنشیهتلدلبستگیوفاداریگردشگریدلبستگی عاطفی
-
42.
كاتب مسؤول : طالب پور، مهدی ؛ مؤلف : رجبی، مجتبی ؛ مصلی نژاد، محمد ؛ صاحبکاران، محمدعلی ؛ صمصامی، مهرداد ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1395- شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 23 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تماشاگرانهندبالنیات رفتاریکیفیت کارکردیکیفیت نتیجه
-
43.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ علیزاده ثانی، محسن ؛ آملی دیوا، فهیمه ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1395 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 128 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:رضایتگردشگری سلامتتصویر مقصدمقاصد رفتاریگردشگریمقصد
-
44.
كاتب مسؤول : معماری، ژاله ؛ مؤلف : رهبر، مریم ؛ اصغری جعفرابادی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1394 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 71 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:زمان انتظارنیات رفتاریمحیط فیزیکیمشارکت پایدارمشتریان خدمات ورزشی
-
45.
كاتب مسؤول : زهره وندیان، کریم ؛ مؤلف : خسروی زاده، اسفندیار ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1394 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 45 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیتماشاگران فوتبالتصمیمات رفتاریکیفیت عملکردیکیفیت نتیجه
-
46.
مؤلف : شیرازی، علی ؛ حاج ملک، مریم ؛ بصیری نژاد، فاطمه ؛ رادپور، پگاه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 95 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرستورانجو رستوراننیات رفتاریمشترینیات رفتاری مشتریان
-
47.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : قربانی، فاطمه ؛ پدرام نیا، مینو ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 141 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شدهواکنش های رفتاریطرقبهکیفیت خدمات درک شدهویژگی های مقصد گردشگریرضایت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (21 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- ج (3 مقالة)