کلمة المفتاح brand development / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : اعتضاد، فاطمه السادات ؛ کارگر، حمید ؛ كاتب مسؤول : شاکر اردکانی، محمد ؛
مجلة:گلجام»بهار و تابستان 1398 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 195 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافمدیریت ارتباط با مشتریبرندتوسعه برندارزش برند
-
12.
مؤلف : میرزایی، میثم ؛ محمدکاظمی، رضا ؛ خادمی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 531 إلی 548 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشارزش ویژه برندتوسعه برندبرند ورزشی
-
13.
تناسب سطح نوآوری در محصول با میزان تغییر در علامت تجاری: پیمایشی از مشتریان محصولات شوینده و بهداشتی
كاتب مسؤول : غریبی، جلیل ؛ مؤلف : ناظمی، ندا ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»تابستان 1396 - شماره 20 ISC (22 صفحة - من 87 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری تدریجینوآوری محصولنوآوری جهشیتوسعه علامت تجاریعلامت تجاری جدیدپذیرندگان اولیه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)