کلمة المفتاح Brand Differentiation / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسامی، شیما ؛ خدامرادپور، مژگان ؛ كاتب مسؤول : زمانی دادانه، شاهو ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1400- شماره 8 (27 صفحة - من 38 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برندشواهد برندآوازه برندتمایز برندنقش میانجی
-
2.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : آبیاران، پریسا ؛ هاشمی باغی، زینب ؛ طالقانی، غلامرضا ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»بهار 1399 - شماره 52 التصنيف A+ (Azad University/ISC (26 صفحة - من 117 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تمایز برندپرستیژ برندجذابیت برندمنافع اجتماعی برندبهرهوری برندپرستیژجذابیتBrandتمایزبهره و ریمشتریان