کلمة المفتاح brand jealousy / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : موجودی، امین ؛ نیکومرام، هاشم ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 التصنيف ج (Ministry of Science (35 صفحة - من 109 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:حسادت برندعشق برنددرگیری برند مصرفکنندهوفاداریترجیح برند
-
2.
مؤلف : میجانی، میترا ؛ جمشیدی، داریوش ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1400، دوره دهم - شماره 4 التصنيف B (Azad University/ISC (30 صفحة - من 113 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندحسادت برندتبلیغات دهان به دهاناعتیاد به برندخرید مجدد لوکس
-
3.
كاتب مسؤول : بلوچی، حسین ؛ مؤلف : اقبال، مریم ؛ سمیع، سپیده ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1400 - شماره 6 (28 صفحة - من 99 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:عزت نفسعشق به برندحسادت به برندتعامل مشتریابراز وجود با برند (برندهای خود بیان)