کلمة المفتاح brand loyalty / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت برند 4
-
1.
مؤلف : موسوی مطلق، سید مهدی ؛ كاتب مسؤول : طاهری گودرزی، حجت ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 209 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندپست بانکشهرت سازمانیبازاریابی تعاملیشیفتگی به برند
-
2.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ محمدی کوشکی، احمد ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 169 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:مشوقهاهویت جوامع برندتعاملات آنلاین برند مصرف کنندهوفاداری به برندبرنـد
-
3.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ شیرنژادمغانلو، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 197 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتبلیغات نقطه خریدپاسخ عاطفیپاسخ شناختیخود پنداره مشتریبــههـابـههــامشــتری
-
4.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : بیگی، رویا ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 153 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:خود پندارهوفاداری به برندعشق به برندهواداری از برندآمیختگی با برندبرنـدبرنــدبـابــابـهشــبکه هــای اجتمــاعیهـا