کلمة المفتاح Brand personality traits / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رضایی، حمید ؛ مؤلف : زمانی، مهسا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1400 - شماره 142 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 134 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:سازگاریرضایت مشتریوفاداری به برندویژگیهای شخصیتی برندمشتریمشتریانبیمه ایرانویژگیهای شخصیتی
-
2.
مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ کاظمی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 277 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:عشق برندخصوصیات شخصیتی برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتعامل مصرفکننده با برندتعامل شبه اجتماعی