کلمة المفتاح Brand prominence / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ده بینی، نیوشا ؛ غلامی، عبدالخالق ؛ كاتب مسؤول : حقیقی، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 85 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرجستگی برندتصمیمگیری به خریدکالای لوکس ورزشی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)