کلمة المفتاح brand relationships / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 - شماره 58 التصنيف A+ (Azad University (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریعشق به برندمهماننوازیعشق به مقصدروابط مصرفکننده - برند
-
2.
كاتب مسؤول : خدایاری، بهناز ؛ مؤلف : خدایاری، فرانک ؛ طبسی، سپیده ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (19 صفحة - من 1814 إلی 1832 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیروابط برندجامعه هوادارانتعامل مصرف کنندهاکوپیانانتقال اعتمادمشتریاعتماداطلاعاتمشتریانارتباطاتموبایلکاربران
-
3.
مؤلف : کرامتی، مژگان ؛ بهمنی، اکبر ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (13 صفحة - من 2515 إلی 2527 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندروابط برندرضایت از برندمشتریاعتمادرضایتمشتریانرضایت مشتریارتباطاتپژوهش