کلمة المفتاح brand value co / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طاهری، غزاله ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 153 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:تعامل مشتری با برندفرآیند تجربه مشتری- برندهمتخریبی ارزش برندمشتریمشتریانتعاملاتکدتجربه مشتریفرآیندپلتفرم
-
2.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم اله ؛ مؤلف : طاهری، غزاله ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 17 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:ارزش تبلیغات شبکههای اجتماعیتعلق به جامعه برندکیفیت ارتباط برندحمایتبرنـدبـهبرنــدتبلیغاتبـابــه