کلمة المفتاح Business Intelligence / (98 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اوتادی، زهرا ؛ یمین، محمدرضا ؛ هیکلی صفرلو، عباس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (29 صفحة - من 64 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:هوش تجارینظریه نهادیجذب هوش تجاریرهبری 19 COVIDBIسازمانمدیریتفناوری اطلاعات
-
2.
مؤلف : نظریان جشن آبادی، جواد ؛ علیمحمدلو، مسلم ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ كاتب مسؤول : رونقی، محمدحسین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1402 - شماره 46 التصنيف الف (Ministry of Science (33 صفحة - من 7 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:بلوغزیرساخت فناوریتحلیل دادهفراترکیبهوشمندی کسبوکار
-
3.
مؤلف : سعیدی ممقانی، مهناز ؛ ارشادی، محمدجواد ؛ ساجدی نژاد، آرمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1402 - شماره 45 التصنيف الف (Ministry of Science (31 صفحة - من 126 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:مراقبتهای سلامتروش دیمتل و فرآیند تحلیل شبکهدلفیهوشمندی کسبوکار
-
4.
مؤلف : جهانبازی گوجانی، افشین ؛ كاتب مسؤول : معتوقی مرزوق زاده، حسین ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (17 صفحة - من 1537 إلی 1553 )
الکلمات المفتاحية:چرخه مدیریت دانشهوش تجاریشهرک صنعتی اشترجان اصفهان
-
5.
مؤلف : بیرانوند، نسا ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛ كاتب مسؤول : عارف نژاد، محسن ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 107 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 173 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمنابع مالیشهرکهای صنعتیشرکتهای صادراتی
-
6.
مؤلف : اقلیمی، محمدامین ؛ علی محمدلو، مسلم ؛ كاتب مسؤول : رونقی، محمدحسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 51 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه شیراز.هوشمندی کسبوکاردانشگاهارزیابی آمادگی
-
7.
مؤلف : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ شکارسرایی، محمد علی ؛ میرشاهدهی، سید مهدی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (9 صفحة - من 1112 إلی 1120 )
-
8.
كاتب مسؤول : Mohammadi، Reza ؛
مجلة:Business Data Science Research»winter and spring 2023, Volume 2 - Number 1 (6 صفحة - من 35 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:Knowledge managementagilityBusiness IntelligenceNatural Gas
-
9.
مؤلف : پیران، فاطمه ؛ بنی هاشمی، سید علی ؛ كاتب مسؤول : شهرکی، علیرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 119 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:سازمان چابکبانک ملی ایرانهوش تجاری
-
10.
تأثیر هوش تجاری در مدیریت ارتباط با مشتری با هدف افزایش مزیت رقابتی در دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران
كاتب مسؤول : نیک بین، مهنا ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1402 - شماره 15 (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریهوش تجاریدفاتر خدمات مسافرتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (28 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- A+ (3 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- د (3 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- A (3 مقالة)
- B (3 مقالة)
- C (1 مقالة)