کلمة المفتاح Citizenship Behavior of the Organization / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رخشانی، جاوید ؛ مؤلف : مدنی، زهره ؛ صائب نیا، سمیه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 ، B (Azad University (20 صفحة - من 324 إلی 343 )
الکلمات المفتاحية:بانکرﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪی ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽارتباط با مشتری CRMکیفیت خدمات ارائه شدهرفتار شهروندی سازمانمدیریت ارتباط با مشتریارتباط با مشتریمشتریانرفتار شهروندی مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : ثامنی کیوانی، فرشاد ؛ مؤلف : گیلانی نیا، بهنام ؛ فتوحی فشتمی، حسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 47 (جلد دوم) (19 صفحة - من 142 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:جوسازمانیرفتار شهروندی سازمانیدانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |