کلمة المفتاح classroom environment / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Ghaemi، Hamed ؛ Nasserian، Ali Reza ؛
مجلة:مسائل زبانی»September 2016, Volume 2 - Number 1 (16 صفحة - من 104 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:ConstructivismStrategic Competencetranslation competenceTranslation studiesclassroom environmentpsycho-physiological competenceextra-linguistic competence
-
2.
مؤلف : Amirian، Zahra ؛ Ansari، Atieh ؛ Amiryousefi، Mohammad ؛
مجلة:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter & Spring 2019 - Number 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 27 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:Engagementstate motivationTeacher interpersonal behaviorclassroom environment
-
3.
كاتب مسؤول : شیروانی شیری، علی ؛ مؤلف : نوروزی، رضاعلی ؛ نعمت اللهی، سوسن ؛
مجلة:آموزش پژوهی»پاییز 1398- شماره 19 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Culture/ISC (17 صفحة - من 30 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:معلمفراگیرارتباط موثرتعامل بین معلم و شاگردمحیط کلاس
-
4.
كاتب مسؤول : حاجی تبار فیروزجایی، محسن ؛
مجلة:تدریس پژوهی»پاییز 1398 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 209 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به علوممحیط کلاس درسادراک دانشآموزان از ارزیابیخودکارمدی تحصیلیدانشآموزانخودکارآمدی تحصیلیمحیط کلاسارزشیابی
-
5.
مؤلف : Ahmadi، Alireza ؛ Por Karimi، Javad ؛ كاتب مسؤول : Keramati، Mohammad Reza ؛
مجلة:Comparative Education»Summer 2021, Volume 4 - Number 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1374 إلی 1392 )
الکلمات المفتاحية:genderdisciplinelife skillscooperative learningclassroom environmentQuality of Learning
-
6.
مدل ساختاری اشتیاق به مدرسه بر اساس فرهنگ مدرسه با نقش میانجی جو کلاس و خودپنداره تحصیلی دانشآموزان
كاتب مسؤول : کریمی دشتکی، احمد ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1402 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (9 صفحة - من 304 إلی 312 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانجو کلاسفرهنگ مدرسهخودپنداره تحصیلیاشتیاق به مدرسه