کلمة المفتاح Consumer innovativeness / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : حمیدزاده اربابی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 107 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:نوگرایی مصرفکنندهنگرش مصرفکنندهﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰقصد خرید مصرفکننده
-
2.
كاتب مسؤول : محمدی، سردار ؛ مؤلف : قیسوندی، کاوه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1401 - شماره 72 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 243 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:تئوری انتشار نوآوریمدل پذیرش فنآورینوآوری مشتریاپلیکیشنهای تیمهای ورزشی
-
3.
كاتب مسؤول : دهقانی زاده، مرضیه ؛ مؤلف : اکبری پور، زهرا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 156 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:هویت اجتماعیارزش ادراک شدهاثر اجتماعینوآوری مصرف کنندهقصد خرید محصولات ارگانیک
-
4.
مؤلف : احمدی، عصمت ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ كاتب مسؤول : بحرینی زاد، منیژه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 81 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید بستهبندیزیباییشناختی بستهبندیکیفیت ادراکشدۀ محصولنگرانی زیستمحیطی مصرفکنندهنوگرایی مصرفکنندهنگرانی زیستمحیطی مصرفکنندهمحصول
-
5.
كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛ مؤلف : قلیزاده، محمدحسن ؛ کاظمی، حمید ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»بهار و تابستان 1399 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 17 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های شخصینوآوری مصرف کنندهپذیرش محصول جدید
-
6.
كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛ مؤلف : حدادیان، علیرضا ؛ اربابی یزدی، نگار ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 55 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:کنترل رفتاری ادراک شدهرفتار مصرف کنندهمصرفسبزنوجویی مصرف کنندهبازاریابی سبز
-
7.
مؤلف : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ مولایی، سوران ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 159 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرند خارجیچشموهمچشمینوگرایی مصرفکنندگانارزشهای هیجانی