کلمة المفتاح Consumer Psychology / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قدیری، محمدصادق ؛ طیبی ثانی، سیدمصطفی ؛ باقری، هادی ؛ كاتب مسؤول : فهیمی نژاد، علی ؛
مجلة:مطالعات روان شناسی ورزشی»پاییز 1401- شماره 41 ، الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 198 إلی 213 )
الکلمات المفتاحية:روان شناسی مصرف کنندهجو محیطیوابستگیاعتماد
-
2.
مؤلف : قاسمی نژاد، مینا ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 114 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:صنعت مواد غذاییزبانشناسی برندروانشناسی مصرفکنندهزبانشناسیزبانشاخصشناساییبرندسازیبرندینگمشتریانپژوهشنمادشناسی
-
3.
مؤلف : زیلایی، راضیه ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 13 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:نظریه ضمنی هوشرفتار مصرف کنندهالگوی ذهنیروانشناسی مصرف کنندهمصرفکنندهImplicitبازاریابیپژوهشConsumer
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة مطالعات روان شناسی ورزشی 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |