کلمة المفتاح Corporate Brand / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : پسران افشاریان، سارا ؛ مؤلف : حقیقی، محمد ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ اقازاده، هاشم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 68 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندمدیریت برندبرند سازمان
-
2.
مؤلف : مزیدی، علیرضا ؛ باقرزاده، دکتر محمدرضا ؛ قلی پور کنعانی، دکتر یوسف ؛ كاتب مسؤول : مهرآرا، دکتر اسدالله ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 ، ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 129 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:زمینهﻫﺎی علیزمینهﻫﺎی مداخلهایشرایط فیزیکی سازمانبرند سازمانیسـازمانهــاســازمانبرنـدهـابرنــد ســازمانبرنـد سـازمانبرنــد
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)