کلمة المفتاح Country of origin effect / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ فیضی، مهدیه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 67 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کنندهلوازم خانگیقصد خریداثر کشور مبداطراحیپژوهشمحصول
-
2.
مؤلف : مطلق، محمد ؛ مکی زاده، وحید ؛ عباس نژاد، طیبه ؛ كاتب مسؤول : سیاوشی، ملیحه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 91 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی صادراتیکشور مقصد صادراتکشور فروشتاثیر کشور مبدامحصولکیفیتمصرفکنندگان
-
3.
مؤلف : حسن زاده، محمود ؛ مشبکی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛ كاتب مسؤول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 129 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:اثر کشور مبداگرایش مثبت به محصولات داخلیقوممداری مصرفکنندهحمایت از خودرو ایرانیحمایت از برنج ایرانیحمایت از کالای ایرانیمحصولاتمحصولات داخلیقیمت
-
4.
مؤلف : Shirkhani، Mohammad Ali ؛ Adeli، Issa ؛
مجلة:World Sociopolitical Studies»October 2018, Volume 2 - Number 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 675 إلی 698 )
الکلمات المفتاحية:new public diplomacyCountry of origin effectcorporate diplomacyinverse country of origin effectnational image
-
5.
مؤلف : مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛ ارجمندی نژاد، آفاق ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1389، سال دهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 109 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:ادراک از کیفیت کالااثر کشور مبداعرق ملیقصد خرید