کلمة المفتاح Customer Attraction / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کرمی، حمید ؛ بیژنی، سعید ؛ بیاتی، محمدعلی ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره 11 (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
-
2.
كاتب مسؤول : حسینی، اکرم ؛ مؤلف : علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1398 - شماره 39 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 157 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیمهارتهای مدیریتیمهارتهای کارآفرینیمهارتهای شخصی
-
3.
مؤلف : اسمعیلی، نیاز ؛ قبادیان، وحید ؛ كاتب مسؤول : گلابچی، محمود ؛
مجلة:معماری و شهرسازی آرمانشهر»بهار 1399 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیفضاهای تجاریعناصر طراحی بیوفیلیکسرای مشیر شیراز
-
4.
مؤلف : شیروانی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : شمسی، احمد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 التصنيف B (Azad University (31 صفحة - من 374 إلی 404 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیآگاهی از برندشناخت برندﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیپست بانک ایرانمشتریبانکمشتریانکدگذاریمدلمقوله
-
5.
كاتب مسؤول : کاظم پور دهکا، پگاه ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 (17 صفحة - من 201 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفهایﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیعملکرد بازاریابیآژانسهای گردشگردی
-
6.
كاتب مسؤول : دهقانیان، مهران ؛ مؤلف : سلطانی، حسن ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار و تابستان 1401 - شماره 1 (14 صفحة - من 13 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مشتریتجربه مشتریبازاریابی در شبکههای اجتماعی
-
7.
مؤلف : بهارلو، زهرا ؛ امینی لاری، منصور ؛ قاسم زاده، عباس ؛ فرمانی، عباس ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»زمستان 1401 - شماره 2 (11 صفحة - من 35 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:کسبوکار در شبکه اجتماعیارزشگذاری مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮی
-
8.
مؤلف : ناروئی، بهمن ؛ محمودزاده واشان، مهدی ؛ محمدی، محمد ؛ كاتب مسؤول : حکیم پور، حسین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 227 إلی 255 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیبازاریابی دیجیتالمحرکهای دیداری
-
9.
مؤلف : Shamsi، Ahmad ؛ Valikani، Mashallah ؛ كاتب مسؤول : Shirvani، Alireza ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2024, Volume 5 - Number 8 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 23 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessmental imageCustomer Attractionbrand recognitionElectronic Service Marketing
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)