کلمة المفتاح customer behavior / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : رمضانی، الهام ؛ رجب زاده قطری، علی ؛ برادران، وحید ؛ شعار، مریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1400 ، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 25 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیرفتار مشتریبازاریابی توصیهای الکترونیکیکسبوکارهای الکترونیکیبهبود کسبوکار
-
12.
مؤلف : وزیری، فاطمه ؛ رضایی پندری، عباس ؛ كاتب مسؤول : معماری، ژاله ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1401 - شماره 73 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 22 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهمرور نظاممندپرتفوی حامیتصویرحامی
-
13.
مؤلف : عمویی، ایمان ؛ انصاری طادی، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : امیری عقدایی، سید فتح الله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 69 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد رفتاریرفتار مشتریکج رفتاری مشتریانسوگیری ذهنی
-
14.
مؤلف : حاجی حیدری، مهشید ؛ سجادی، سید نصرالله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ رجبی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 7 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:طراحی الگوبازاریابی سبز رفتار مشتریانورزشهای زمستانیورزشبازاریابی سبزمحیط زیستمحصول سبزاسکی
-
15.
مؤلف : رحمتی، آناهیتا ؛ كاتب مسؤول : احمدی دانیالی، آرزو ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:مراکز درمانیخلق ارزشرفتار مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتری
-
16.
مؤلف : Amirhosein، Hematyar ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1401،سال دوم - شماره 7 (12 صفحة - من 78 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:Direct MarketingMachine learningDeep learningcustomer behaviorData-driven Decision Making
-
17.
مؤلف : حسینی سرتشنیزی، مرضیه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 100 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریرفتار مشتریتجربه مشتریتعهد مشتری
-
18.
مؤلف : Rajabi Asli، Mahrokh ؛ Khodamoradpoor، Mozhgan ؛ Hosaini، Rashad ؛ كاتب مسؤول : Yektayar، Mozafar ؛
مجلة:Sports Business»Spring 2023 - Number 6 (21 صفحة - من 49 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:Loyaltyconfidencecustomer satisfactionCustomer Lifetime Valuecustomer behavior
-
19.
مؤلف : Habibi، Mehdi ؛ Aligholi، Mansoreh ؛ كاتب مسؤول : Kheiri، Bahram ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2023, Volume 16 - Number 2 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 465 إلی 479 )
الکلمات المفتاحية:Marketing mixcustomer behaviorindustrial customer behaviorintegrated marketing mix
-
20.
مؤلف : خدیور، آمنه ؛ گلشنی، فهیمه ؛ كاتب مسؤول : گلستانی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 209 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:شبکه عصبی مصنوعیرفتار مشتریانمدل کسبوکار دایرهایقصد خرید اخلاقیرستوران گارگوپگردشگریمشتریانمدلمحصولاتمدل کسب و کار
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)