کلمة المفتاح Customer knowledge / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : کنجکاومنفرد، امیررضا ؛ ملکپور، لیلا ؛ حاجیقاسمی، محمد ؛
مجلة:مدیریت دانش سازمانی»تابستان 1398 - شماره 5 ISC (35 صفحة - من 84 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتدانش مشتریقابلیتهای پویاقابلیت مدیریت دانش
-
12.
مؤلف : پورسعید بناب، زهرا ؛ موسی خانی، محمد ؛ عرب سرخی، ابوذر ؛ محمدیان، ایوب ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1397 - شماره 9 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 89 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:مدل بلوغدانش مشتریقابلیت نوآوری فراترکیب
-
13.
مؤلف : شایسته، علی ؛ شفقت، ابوطالب ؛ كاتب مسؤول : جلیلیان، حسین ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»بهار 1396 - شماره 19 ISC (30 صفحة - من 135 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمدیریت دانشدانش مشتریمحصول جدیدفناوری صنعتی مقیاس
-
14.
مؤلف : ولی پور، محمد علی ؛ ملک اخلاق، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : پور حسن، رقیه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1394 - شماره 20 (8 صفحة - من 81 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:دانش مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریان صنعتیارتباط با مشتریان صنعتیبازارهای صنعتی
-
15.
مؤلف : Radfar، R ؛ Rezaei-Malek، N ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Spring 2012, Volume 2 - Number 2 (15 صفحة - من 136 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:Staff knowledgeMarket knowledgeCustomer relationship managementKnowledge managementCustomer knowledgeCRMKnowledgeKM
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)