کلمة المفتاح Customer Motivation / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ثمری خلج، حمیدرضا ؛ نیک بخش، رضا ؛ كاتب مسؤول : رضایی، مونا ؛
مجلة:علوم ورزش»زمستان 1401- شماره 48 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 307 إلی 325 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریهویت تیمیانگیزه مشتری
-
2.
مؤلف : درخشانیان، صدیقه ؛ قره بیگلو، حسین ؛ رنج پور، رضا ؛ كاتب مسؤول : شاهینپور، علی ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آذر 1401 - شماره 25 ISC (18 صفحة - من 1771 إلی 1788 )
الکلمات المفتاحية:انگیزه مشتریدیجیکالاوبسایتهای فروشترباوکالامشتریمشتریانفروش محصولاطلاعاتانگیزشمدل
-
3.
مؤلف : ثمری خلج، حمیدرضا ؛ نیک بخش، رضا ؛ كاتب مسؤول : رضایی، مونا ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 111 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریهویت سازمانیانگیزه مشتریمشارکت مشتری
-
4.
مؤلف : محمدنژاد، امید ؛ کرمپور، عبدالحسین ؛
مجلة:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 10 (13 صفحة - من 91 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:عامل های سازمانیانگیزه مشتریانعملکرد شرکت های فرآورده های شیمیایی