کلمة المفتاح Customer Orientation / (62 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مجلة:مدیریت بهره وری»تابستان 1386 - شماره 1 ISC (11 صفحة - من 198 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:learning organizationKnowledge managementKnowledge creationOrganizational CultureeffectivenessProduction SystemSupply Chain ManagementWork CommitmentPublic AdministrationPolitical SystemEconomic SystemSocial SystemLegal SystemAdministrative SystemKnowledge SharingCustomer OrientationJob Analysishuman resource planningCompetition AdvantageExtended EnterpriseProduction Management SystemTheory of ConstraintsBasic Theory & Diminutions PersonalitySuspiciousTrustfulObjective ThoughtHuman Resource ManagementPerformance Evaluation Job CommitmentJob SatisfactionCultureCulture TreeEcological SystemTechnological SystemKnowledge Cultureand Knowledge ApplicationOrganizational LearningLearning Organizations' CharacteristicsStrategic ThinkingCustomer FocusCustomer Driven
-
2.
مجلة:مدیریت بهره وری»پاییز 1386 - شماره 2 ISC (9 صفحة - من 231 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:contextEvaluationEmployeeseducationMotivationRankingCustomer OrientationManagementCIPP ModelInputProcessInconsistencyurban householdsValue chainIndustrial ClusterDemand functionSmall & Medium Enterprises (SMEs)Business Development Services Provider (BDSs)SWOT Matrix Professionalising AdministrationSocial Justice LeadershipStyleAdaptation RatePaired Comparison MatrixJIT System’s CriteriaWeight MeanRadar ChartSuggestion SystemSuggestion System StructureOutputFAHPFuzzy pair wise comparison matricesGenetic algorithmQuality of Work LifeAdequate and Fair SalarySafe and Healthy Working ConditionsOpportunity for Continued Growth and SecurityConstitutionalism in the OrganizationTotal Quality ManagementCooperation and ParticipationContinuous ImprovementCommitmentAlmost Ideal Demand System (AIDS)consumption behaviorAlmost Ideal Demand SystemTabrizCoIran
-
3.
مؤلف : Tabibi، S. J ؛ Nasiripour، A. A ؛ Hessam، S ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Winter 2011, Volume 1 - Number 1 (6 صفحة - من 9 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:Customer OrientationSocial Security OrganizationIranian HealthcareIranIranian
-
4.
مؤلف : اسلامی، یحیی ؛ جلالی، سیدحسن ؛ حسینی، سیدفرهاد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1391، دوره شانزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 53 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیمشتری مداریرفتار شهروندی سازمانیرهبری خدمتگذار
-
5.
مؤلف : Ranjbakhash، Maasoomeh ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 53 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:Electronic bankingcustomer satisfactionServicepositive experience of servicescustomer|orientation
-
6.
مؤلف : ابراهیمی نژاد، مهدی ؛ زینلی، سینا ؛ شهریاری کوتک، اسلام ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»پاییز 1392 - شماره 23 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:Customer OrientationDimensions of customer orientationBeneficiaries’ satisfactionHormozgan Universityمشترینظام آموزش عالیرضایتمشتریمداریدانشجویاناعضای هیأتعلمیرضایت مشتری
-
7.
مؤلف : حاتمی فر، خدیجه ؛ کاکوجویباری، علی اصغر ؛ سرمدی، محمد رضا ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»زمستان 1392 - شماره 70 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 117 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رضايتمنديمشتري مدارينگرشدانشگاه پيام نورخدمات دانشجويي
-
8.
مؤلف : کوشازاده، علی ؛ شیرازی، علی ؛
مجلة:مدیریت سلامت»تابستان 1393 - شماره 56 ISC (15 صفحة - من 80 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:عملمشتری مداریرابطه نظراقدامات مدیریت منابع انسانی (م.م.ا.) عملکرد بالااقدامات شواهدمحورجو خدمت مداری
-
9.
مؤلف : عباسی، سلیم ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1393 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 67 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی درونیمشتری گراییاداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان
-
10.
مؤلف : عباس زاده، محمد ؛ علیزاده اقدم، محمد باقر ؛ کوهی، کمال ؛ بوداقی، علی ؛
مجلة:مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران»پاییز 1394، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 431 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:جامعه پذیریمشتری گراییظرفیت انطباق پذیری سازمانیدانش آفرینی سازمانی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (15 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- A (5 مقالة)
- B (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)