کلمة المفتاح Customer Focus / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : برومند، نفیسه ؛ مؤلف : نریمانی، رسول ؛ باقری، مرتضی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (13 صفحة - من 482 إلی 494 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتتوانایی مدیریتتمرکز مشتریمشتریمدیرانمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریتوانایی مدیران
-
2.
مؤلف : الوانی، سید مهدی ؛ احتشام راثی، رضا ؛ كاتب مسؤول : تیموری، ناهید ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1400 - شماره 47 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (9 صفحة - من 59 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:آموزشمدیریت کیفیتنظام پیشنهاداتعملکرد رقابتیتمرکز بر مشتری
-
3.
كاتب مسؤول : موسوی، سید علیرضا ؛ مؤلف : قاسمی پناه، میترا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تمرکز بر مشتریرقابت در بازار محصولمحدودیتهای تامین مالی
-
4.
مؤلف : محمدلو، سعید ؛ حاجی کریمی، بابک ؛ کاوش، کامیار ؛ كاتب مسؤول : مظفری، محمد مهدی ؛
مجلة:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»پاییز 1400 - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 339 إلی 355 )
الکلمات المفتاحية:فناوریمشتری محوریشهر الکترونیککیفیت ارتباطتعامل مفید
-
5.
مؤلف : موسوی، سید علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 التصنيف C (Azad University (16 صفحة - من 25 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:بازده داراییهاتمرکز بر مشترینسبت گردش موجودیها
-
6.
مجلة:مدیریت بهره وری»تابستان 1386 - شماره 1 ISC (11 صفحة - من 198 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:learning organizationKnowledge managementKnowledge creationOrganizational CultureeffectivenessProduction SystemSupply Chain ManagementWork CommitmentPublic AdministrationPolitical SystemEconomic SystemSocial SystemLegal SystemAdministrative SystemKnowledge SharingCustomer OrientationJob Analysishuman resource planningCompetition AdvantageExtended EnterpriseProduction Management SystemTheory of ConstraintsBasic Theory & Diminutions PersonalitySuspiciousTrustfulObjective ThoughtHuman Resource ManagementPerformance Evaluation Job CommitmentJob SatisfactionCultureCulture TreeEcological SystemTechnological SystemKnowledge Cultureand Knowledge ApplicationOrganizational LearningLearning Organizations' CharacteristicsStrategic ThinkingCustomer FocusCustomer Driven