کلمة المفتاح Customer response / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 47 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیبرندهای لاکچریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
2.
كاتب مسؤول : کاظمی آرانی، میلاد ؛ مؤلف : مهتری آرانی، محمد ؛ راستی الحسینی، سید رضا ؛
مجلة:پژوهش های کارآفرینی و نوآوری»زمستان 1401 - شماره 1 (17 صفحة - من 98 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندرسانه های اجتماعیپاسخ مشتریبازاریابی
-
3.
مؤلف : Hussein Ali Abdel Rasoul Al-Janabi ؛ Saif Ali Jassim ؛ Murtada Tuama Sultan ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»Spring 2022, Volume 19 - Nomber 2 (14 صفحة - من 829 إلی 842 )
الکلمات المفتاحية:Emotional EmpathyCustomer response
-
4.
مؤلف : محمدی، سردار ؛ كاتب مسؤول : زارعی، ارش ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1399 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 99 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیپاسخ مشتریانهواداران تیم پرسپولیس
-
5.
كاتب مسؤول : معظمی، مجتبی ؛ مؤلف : نعیم آبادی، مهتا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 47 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیواکنش مشتریفعالیتهای بازاریابیشرکت قفل یال
-
6.
مؤلف : نافعی، محمد ؛ سعیدنیا، دکتر حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : آندرواژ، دکتر لیلا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 151 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی اخلاقی رسانههای اجتماعی
-
7.
مؤلف : خالوزاده مبارکه، سجاد ؛ حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ كاتب مسؤول : مانیان، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 287 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادتجربه مشتریپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
8.
مؤلف : زکیپور، مهدی ؛ افشار کاظمی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : نعمتی زاده، سینا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 التصنيف A (Azad University (10 صفحة - من 39 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی مستقیمپاسخ مشتریطراحی الگوریتمبهینهسازی پیشبینی