کلمة المفتاح Customer’s Perceived Value / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : استادی، بختیار ؛ مؤلف : عبدالهی، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 105 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:تابع زیان تاگوچیارزش درکشدۀ مشتریانارزش دورۀ عمر مشتریذهنیت مشتریمبلغ پرداختی مشتری.مشتریارزش درکشدۀ مشتریمشتریانمدلفرمولارزش درکشدۀ مشتریان
-
2.
مؤلف : رجالی، سید محمد جواد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 273 إلی 303 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندمدلسازی معادلات ساختاریارزش ادراک شده مشتریروابط فروشنده-خریدارمشتریخریدارپژوهشبازارصنعتیرابطهکیفیت رابطه
-
3.
مؤلف : تقی گنجی، سارا ؛ علی پور درویشی، دکتر زهرا ؛ وهاب زاده، دکتر شادان ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، دکتر حمیدرضا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1403، سال نوزدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 158 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شده مشتریتمایلات رفتارینوآوری در محصولاتالگوی اخلاق مدارانهرفتارهای ارزشآفرینی مشترک