-
1.
مؤلف : تقی گنجی، سارا ؛ علی پور درویشی، دکتر زهرا ؛ وهاب زاده، دکتر شادان ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، دکتر حمیدرضا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1403، سال نوزدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 158 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شده مشتریتمایلات رفتارینوآوری در محصولاتالگوی اخلاق مدارانهرفتارهای ارزشآفرینی مشترک
-
2.
مؤلف : ساسانیان اصل، زهرا ؛ علیپور درویش، دکتر زهرا ؛ وهاب زاده، دکتر شادان ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، دکتر حمیدرضا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1402، سال هجدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 172 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقوفادارینگرش منفیخیانت مصرفکننده به برند
-
3.
مؤلف : جمشیدی، حمیدرضا ؛ وهاب زاده، شادان ؛ كاتب مسؤول : آندرواژ، لیلا ؛
مجلة:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»پاییز 1402، دوره ششم - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 49 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکتابآوریعملکرد سازمانیبانکداری شرکتیبانکاطلاعاتفناوری اطلاعاتبـامدلکارکنانمشتریانتحریم
-
4.
كاتب مسؤول : خدایاری، فرانک ؛ مؤلف : رجبلو، سالومه ؛ وهاب زاده، شادان ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 ، سال هجدهم - شماره 58 التصنيف A+ (Azad University (13 صفحة - من 45 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:میل به انتقامهیجانات منفی مشتریانتبلیغات شفاهی منفی الکترونیکمیل به بهبود
-
5.
مؤلف : فرهنگ، آرین ؛ وهاب زاده، شادان ؛ مهرانی، هرمز ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 132 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقمسئولیت اجتماعی شرکتهاوابستگی به برنداخلاق شهروندی سازمانی.
-
6.
مؤلف : وهابزاده، شادان ؛ علیپور درویش، زهرا ؛ خشنود قشلاقی، مجتبی ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1400 - شماره 3 (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد برندارزش درک شدهکیفیت درک شدهخشنودیخریداران تلفن همراه برند سامسونگ
-
7.
مؤلف : حسین زاده، مصطفی ؛ وهاب زاده، شادان ؛ مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 46 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 15 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتنوآوری محصولقابلیتهای بازاریابی خارجیدرگیری ذهنی مشتریاناستراتژی انعطافپذیر
-
8.
مؤلف : فانی، مجید ؛ جلالی، سید مهدی ؛ وهاب زاده، شادان ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1398 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 216 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:بهینه سازی بازاریابی دیجیتالتحلیل های مبتنی بر وبعملکرد بازاریابی دیجیتال
-
9.
مؤلف : محمدی مقدم، یوسف ؛ وهاب زاده، شادان ؛ تقوی قاسم آبادی، امیر حسین ؛ معدنی، جواد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1394 - شماره 12 (32 صفحة - من 21 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:)
-
10.
مؤلف : رمزگویان، غلامعلی ؛ وهاب زاده، شادان ؛ فاطمی، سمیه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1392 - شماره 19 (27 صفحة - من 129 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:سیستمفناوری اطلاعاتاهمیتپروژهبرنامه ریزی منابع سازمان