کلمة المفتاح CustomerBrand Identification / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Seifollahi، Naser ؛ Dehghani Ghahnavieh، Adeleh ؛
مجلة:International Journal of Business and Development Studies»July 2024, Volume 15 - Number 1 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 101 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:Brand experienceBrand Value CongruenceCustomer-Brand EngagementCustomer-Brand IdentificationTourism Brand Productivity
-
2.
كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛ مؤلف : رجوعی، مرتضی ؛ کاظمی زنجانی، مژده ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1400 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:نیتهای رفتاریپشیمانی از خریدهویت برند مبتنی بر مشتریرضایت مشتریان
-
3.
مؤلف : تقدیر، ملیحه ؛ رجوعی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1396 - شماره 13 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 121 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندهویت برندعشق به برندتناسب برند با سبک زندگیهویتپذیری برند توسط مشتریهتلهویت پذیریمشتریعشقگردشگریمشتریانسبک زندگی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة گردشگری و توسعه 1 |
مجلة مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
مجلة International Journal of Business and Development Studies 1 |