کلمة المفتاح Customers‟satisfaction / (20 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اسحاقیه فیروزآبادی، امیراحسان ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1400 - شماره 69 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 58 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانصنعت کاشی و سرامیکپویاشناسی سیستمشبیهسازی
-
2.
مؤلف : پوررضائیان، هاشم ؛ زارعی، علی ؛ كاتب مسؤول : نیک آیین، زینت ؛
مجلة:علوم ورزش»تابستان 1400- شماره 42 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 11 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:سبک رهبریرضایت مشتریانویژگیهای شخصیتیمدیرانباشگاهسبکهای رهبری مدیران
-
3.
مؤلف : Mohammadi، Maryam ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (18 صفحة - من 991 إلی 1008 )
الکلمات المفتاحية:customer’s satisfactionmakingpurchase Fuzzy AHP Fuzzy VIKOR Multi Criteria Decision
-
4.
مؤلف : هدایت پور، پریا ؛ سهیلی، بهزاد ؛ كاتب مسؤول : منوچهری، جاسم ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»پاییز 1399 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 157 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرضایت مشتریشبکههای اجتماعیفیسبوکمحصولات ورزشی
-
5.
مؤلف : صالحی زاد ماسوله، آرش ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (18 صفحة - من 180 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية: امنیترضایت مشتریفناوری های مالی (فین تک)فروشگاه های برخط B2C هزینه تراکنش
-
6.
مؤلف : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ غفاری فیضآبادی، جواد ؛ حسنزاده سرهنگی، نیما ؛ كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 147 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:رسانة اجتماعیقصد خرید مشتریتصویر قیمتیرضایت مشترینگرش مشتریمشتریقصد خریدخردهفروشیفروشگاه
-
7.
مؤلف : رحمانی، کاویان ؛ رضائی نور، جلال ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرضایت مشتریانتودیم فازیصنعت رستوراندارینظریه چشمانداز
-
8.
مؤلف : بابایی میبدی، حمید ؛ كاتب مسؤول : علیرضایی، اسداله ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1398 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 151 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکرضایت مشتریانشعب بانک ملی سیرجان.
-
9.
مؤلف : بنی هاشمی، سیدعلی ؛ رجائی، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 21 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارتباطات کلامیوفاداری مشتریاناحیاء خدمات
-
10.
مؤلف : شیری، اردشیر ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ سلطانی بناوندی، اعظم ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1394 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 19 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیرضایت مشتریکار هیجانیبازیگری عمقیبازیگری سطحیکارکنانهتلرضـایتمشـتریبـاکارمندان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)