کلمة المفتاح Digital Content Marketing / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فیضی، کامران ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ ساده، احسان ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1403 - شماره 48 التصنيف الف (Ministry of Science (33 صفحة - من 163 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:گراندد تئوریآگاهی از برندبازاریابی آنلاینبازاریابی محتوایی دیجیتال
-
2.
مؤلف : بازاری، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : ذبیحی، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (19 صفحة - من 120 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:تاثیرات اجتماعیبازاریابی دهان به دهانبازاریابی محتوای دیجیتال
-
3.
كاتب مسؤول : یعقوبی زنجانی، مونا ؛ مؤلف : موسوی فرد، مهتاب السادات ؛ نعامی، عبداله ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 13 (36 صفحة - من 52 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات الکترونیکیبرندبازاریابی موبایلیتعاملات انسانیبازاریابی محتوایی دیجیتال
-
4.
مؤلف : زمان فشمی، رحیمه ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سیدامیری، نادر ؛ احدی، پری ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 571 إلی 599 )
الکلمات المفتاحية:بیبلیومتریکبازاریابی محتوای دیجیتالچارچوب TCM-ADOدرگیرسازی مصرفکننده با برندشناساییکاربرپژوهش
-
5.
مؤلف : یقطین، شهرزاد ؛ کریمی زند، مهدی ؛ كاتب مسؤول : صفرزاده، حسین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 53 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 129 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:محتوارقابت پذیریبازاریابی محتوایی دیجیتالیبازاریابی محتوایی بنگاه به بنگاهبازار بنگاه به بنگاهبازاربازاریابی محتواییمشتریانبنگاه اقتصادی
-
6.
مؤلف : اکرمی، فریده ؛ كاتب مسؤول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1400- شماره 110 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 107 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتاعتمادبازاریابی محتوای دیجیتالارزش مصرفکنندهبانک شهر
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جستارهایی در مدیریت 1 |
مجلة مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی 1 |
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |