کلمة المفتاح electronic satisfaction / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : موسوی، سیدمسلم ؛ كاتب مسؤول : امامی میبدی، مریم ؛
مجلة:پژوهش های مالی و رفتاری در حسابداری»پاییز 1401 - شماره 6 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 70 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکاعتماد الکترونیکرضایت الکترونیکرفتار مالیبورس اوراق بهادار تهرانالکترونیکمشتریسرمایهگذاران
-
2.
كاتب مسؤول : خلیل نژاد، شهرام ؛ مؤلف : دانشور دیلمی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1398 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 261 إلی 287 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتصویر ذهنی برندسیستمهای خدمات الکترونیکیرضایت الکترونیکی و ریسک ادراکیمشتریخدمات الکترونیکیمشتریانرضایت الکترونیکیپژوهشریسک ادراکیفرضیه
-
3.
مؤلف : میری، انیس ؛ سلامی، مریم ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»تابستان 1394، سال دوم - شماره 2 (10 صفحة - من 97 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیوبسایتهای کتابخانهایرضایت الکترونیکیتبلیغات کلامیطراحی وبسایت
-
4.
مؤلف : سلامی، مریم ؛ میری، انیس ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»تابستان 1394 - شماره 70 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 167 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیوب سایت های کتابخانه ایتبلیغات توصیه ای الکترونیکیکیفیت ساختاری و محتوایی سایت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- B (1 مقالة)