کلمة المفتاح emotional marketing / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جمشیدی، داریوش ؛ محبی، مجید ؛ روستا، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین 1402، دوره چهارم - شماره 1 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتحقیق کیفیوفاداریگراندد تئوریبازاریابی احساسیاطلس تی ایرستورانمشتریحسمدلمشتریانطراحیمصاحبه
-
2.
كاتب مسؤول : نظری، شهرام ؛ مؤلف : دیوکان، بهزاد ؛ تجاری، فرشاد ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1399 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 97 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیرضایت مندیبازاریابی هیجانی
-
3.
مؤلف : پورسلیمی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : امیدی، انوش ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 35 التصنيف C (Azad University (14 صفحة - من 97 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به نام تجاریبازاریابی احساسیسودآوری سازمانیقابلیتهای دینامیک