کلمة المفتاح Employee based Brand Equity / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ میرزایی، زینب ؛ همتی نژاد طولی، مهرعلی ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1396 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 56 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند از دیدگاه کارمندانسفیران برندتعهد به برندصنعت هتل داری
-
2.
كاتب مسؤول : یزدان شناس، مهدی ؛ مؤلف : اثنی عشری اصفهانی، عرفان ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 59 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برنددانش برندارزش ویژۀ برند کارمندمحورجهت گیری بازار درونیهویت یابی با برندبرنـد