کلمة المفتاح Environmental Stimuli / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1400 - شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 15 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندارزش درک شده برندمحرکهای محیطیرقابت پذیری برند خرده فروشیبرنـدهـاخـردههــا
-
2.
مؤلف : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمد شفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 13 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:تجربه خریدبرند فروشگاهیمحرکهای محیطیرقابت پذیری برند فروشگاهیفروشگاهمشتریمشتریانرقابتیدلبستگیرقابتپذیریپژوهش
-
3.
مؤلف : نوروزي گرمي، داود ؛ فريدچهر، الهام ؛ غريب نواز، نادر ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»تابستان 1396 - شماره 29 التصنيف C (Azad University (23 صفحة - من 151 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:پاسخ های کلامیپاسخ های غیرکلامی (PAD)محرک های محیطی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات کمی در مدیریت 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |