کلمة المفتاح Impulse Buying / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سهرابی، روح اله ؛ صمدی، عباس ؛ یوسفی فرد، ارسلان ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 147 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانخرید ناگهانیفروشگاه زنجیرهایآزمونفروشگاهرفتار مصرفکنندهمدل
-
2.
كاتب مسؤول : Khorrami، Maryam Sarikhani ؛ مؤلف : Esfidani، Mohammad Rahim ؛ Delavari، Sajad ؛
مجلة:International Journal of Management, Accounting and Economics»August 2015, Volume 2 - Number 13 (15 صفحة - من 823 إلی 837 )
الکلمات المفتاحية:Situational FactorsImpulse BuyingCompulsive Buying
-
3.
مؤلف : Hasanpoor، Hosein ؛ Tojari، Farshad ؛ Nikaeen، Zinat ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Summer 2019, Volume 7 - Number 2 (10 صفحة - من 21 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:ValidationSituational Factorspsychological factorsImpulse BuyingSports CustomerProduct Related Factors
-
4.
مؤلف : عرب احمدی، حامد ؛ وکیل الرعایا، یونس ؛ كاتب مسؤول : حیدریه، سیدعبدالله ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 174 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:خریدهای برنامه ریزی نشدهمحصولات نوستالوژیکتحلیل شبکه فازی و معادلات ساختاری تفسیریدیمتل فازی
-
5.
مؤلف : کاظمی، رضا ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : فتاحی، مجید ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1399، سال دوازدهم - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 157 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبازاریابی حسیخرید آنی
-
6.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : خلیلی پالندی، فرشته ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:مزاجخرید آنیمزاج سرد. مزاج گرمزنان
-
7.
كاتب مسؤول : مشایخی، مریم ؛ مؤلف : فرقانی، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1400 - شماره 5 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 28 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:نوهراسی غذاییاحساس و شناختازدحام انسانیخرید آنی
-
8.
مؤلف : رباب اسمعیلی، دلارام ؛ غریبی، حسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 58 (جلد هفتم) (28 صفحة - من 95 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:هویت شخصیخرید آنیمدگراییآنی گریلدنت جویی در خریدرفتار خرید آنی مشتریان
-
9.
مؤلف : عباسی سیر، سلمان ؛ معتدل، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : کرامتی، محمد علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»پاییز 1400 - شماره 62 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 100 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریرفتار مصرفکنندهتخفیفخرید آنیشبیهسازی عامل بنیان
-
10.
كاتب مسؤول : نکویی زاده، مریم ؛ مؤلف : امینی، علیرضا ؛ طباطبایی نیم آورد، فرناز سادات ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 147 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندخرید بدون برنامهریزیکیفیت ادارک شدهرفتار فروش انطباقیمرکز خرید فروشگاهی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)