کلمة المفتاح influencers / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رستگاری، رضا ؛ امینی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره جدید - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 113 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:اینستاگراماستراتژی بازاریابی تاثیرگذارمدل ساختاری معادلهایاینفلوئنسرهای بازاریابی
-
2.
كاتب مسؤول : ابراهیمی، سید علیرضا ؛ مؤلف : قريشي، سيد حميد ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1400 - شماره 67 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 271 إلی 278 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردمشتریانکارکنانکارگزاریتامین اجتماعیعوامل موثرمدیران ستاد
-
3.
مؤلف : Nouf Alhafi ؛ Manzar Ahmed ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (13 صفحة - من 343 إلی 355 )
الکلمات المفتاحية:customerProductsocial mediacelebritiespurchaseinfluencers
-
4.
كاتب مسؤول : حسین پور، مهدی ؛ مؤلف : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 13 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:افراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذاربازاریابی دیجیتالرسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیببازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارها
-
5.
كاتب مسؤول : گودینی، مریم ؛ مؤلف : موقر، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»تیر 1402، دوره چهارم - شماره 2 (17 صفحة - من 62 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تمرسانه اجتماعیبازاریابی تاثیرگذارافراد تاثیرگذارچالشاینفلوئنسراطلاعاترسانههای اجتماعیپژوهشمصاحبهمخاطبان