کلمة المفتاح Intention to Buy / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : بودلایی، حسن ؛ مؤلف : کناررودی، محمدحسین ؛ رنجبر، آرمین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 888 إلی 910 )
الکلمات المفتاحية:پویایی بازارقصد خریداصالت بازارسوغاتیگردشگریگردشگرانجزیرهشناساییجزیره کیشپژوهشخریـد
-
12.
مؤلف : ابراهیمی، مهسا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 37 (جلد هفتم) (20 صفحة - من 142 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدمحصولات لوکسصنعت پوشاک بانوان
-
13.
كاتب مسؤول : احسانی، علی ؛
مجلة:مدیریت سلامت»تابستان 1399 - شماره 80 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (8 صفحة - من 103 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد خریدپروتکلهای بهداشتیکووید19
-
14.
مؤلف : موسی نژاد، هما ؛ كاتب مسؤول : شاکر اردکانی، محمد ؛
مجلة:گلجام»بهار و تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 197 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:ریسکنگرشاعتمادفرش دستبافقصد خرید
-
15.
مؤلف : Gholami Ghajari، Hasan ؛ Kalateh Seifari، Masoumeh ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Winter 2017, Volume 5 - Number 4 (7 صفحة - من 85 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:Perceived valueBrand Identitybrand imageBall AppearanceBrand NameCountry of ManufacturerCongruence of Price and QualityBrand Store SalesIntention to Buy
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (9 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)