کلمة المفتاح Intention to Buy / (16 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Gholami Ghajari، Hasan ؛ Kalateh Seifari، Masoumeh ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Winter 2017, Volume 5 - Number 4 (7 صفحة - من 85 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:Perceived valueBrand Identitybrand imageBall AppearanceBrand NameCountry of ManufacturerCongruence of Price and QualityBrand Store SalesIntention to Buy
-
2.
مؤلف : موسی نژاد، هما ؛ كاتب مسؤول : شاکر اردکانی، محمد ؛
مجلة:گلجام»بهار و تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 197 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:ریسکنگرشاعتمادفرش دستبافقصد خرید
-
3.
كاتب مسؤول : احسانی، علی ؛
مجلة:مدیریت سلامت»تابستان 1399 - شماره 80 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (8 صفحة - من 103 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد خریدپروتکلهای بهداشتیکووید19
-
4.
مؤلف : ابراهیمی، مهسا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 37 (جلد هفتم) (20 صفحة - من 142 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدمحصولات لوکسصنعت پوشاک بانوان
-
5.
كاتب مسؤول : بودلایی، حسن ؛ مؤلف : کناررودی، محمدحسین ؛ رنجبر، آرمین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 888 إلی 910 )
الکلمات المفتاحية:پویایی بازارقصد خریداصالت بازارسوغاتیگردشگریگردشگرانجزیرهشناساییجزیره کیشپژوهشخریـد
-
6.
مؤلف : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 247 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:نوع مانکنفروشگاه فیزیکی و آنلاینهدف مشتریقصد خریدفروشگاهمانکنمشتریانسناریوفروشگاه فیزیکی
-
7.
كاتب مسؤول : مطیعی، محسن ؛ مؤلف : خانی، امیر محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 147 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدریسک درک شدهکالای قاچاقدینداری مصرف کنندهابعاداخلاقیدینمصرفمصرفکنندهدینداری
-
8.
مؤلف : امین عشایری، اسو ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 81 (جلد هشتم) (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد خریدشرکت های خدماتیمشارکت مشتریتحول دیجیتال بازاریابی دیجیتالGoogle Scholarبازاریابی دیجیتالاستراتژیمشتریانCRM
-
9.
كاتب مسؤول : اعظمی، محسن ؛ مؤلف : توره، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 122 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:صمیمتتصویر احساسی برندتصویر عملکردی برندقصد به خرید و رفتار مصرف کنندهمشتریمصرفکنندگانصمیمیتمحصولاترفتار خرید مصرفکنندهرفتار مصرفکنندهمشتریانپژوهش
-
10.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ فیضی، مهدیه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 67 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کنندهلوازم خانگیقصد خریداثر کشور مبداطراحیپژوهشمحصول
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (10 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)