کلمة المفتاح intention to purchase / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نصر اصفهانی، داود ؛ مؤلف : سلطان حسینی، محمد ؛ شمس، هنگامه ؛ رهبری، سمیه ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 285 إلی 307 )
الکلمات المفتاحية:آگاهیبرندقصد خریدکالاهای ورزشیمسکاتیادآوری برند
-
2.
كاتب مسؤول : درویشی هرزویلی، فریبرز ؛ مؤلف : رمضانی نژاد، رحیم ؛ گوهر رستمی، حمیدرضا ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1400- شماره 8 (24 صفحة - من 123 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:ورزشکارانتصویر برندبازاریابی سبزقصد خریدمحصولات ورزشیمحیطزیست
-
3.
مؤلف : خانی، مریم ؛ بهلکه، طاهر ؛ بای، ناصر ؛ كاتب مسؤول : فلاح، زینالعابدین ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»پاییز 1400 - شماره 14 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 23 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:نگرشمزایای ادراک شدهتمایل به خرید و محصولات ورزشی
-
4.
مؤلف : رمضانی قطب آبادی، علی ؛ فرهادی، پیام ؛ پران، محمد مرتضی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1399- شماره 102 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 25 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریتبلیغات شفاهیشخصیت برندتمایل به خرید
-
5.
كاتب مسؤول : رحیمی زاده، میثم ؛ مؤلف : زکی زاده، لیلا ؛ عرب زاده تفتی، امین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1399 - شماره 49 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 565 إلی 579 )
الکلمات المفتاحية:فناوریلیگ برترخدمات الکترونیکیقصد خریدبلیت الکترونیک
-
6.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ محمودی، ادریس ؛ رحیمی، سیامک ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، افشین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاری مشتریمدارترجیح نام و نشان تجاریتصمیم به خرید نام و نشان تجاری