کلمة المفتاح knowledge from customer / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : ملیحی، سید احسان ؛ مؤلف : حسن بیگی، سمانه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 28 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار الکترونیکیدانش مشتریرفتار مشتریاشتراکگذاری دانشدانش کور
-
2.
كاتب مسؤول : شهبازی، مهری ؛ مؤلف : متقی، زهره ؛ خاصه، علی اکبر ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1401 - شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 205 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیاستان همداندانش از مشتریمدیریت دانش مشتریدانش درباره مشتریدانش برای مشتری
-
3.
مؤلف : ملکوتی اصل، نرگس ؛ پریرخ، مهری ؛ كاتب مسؤول : کفاشان کاخکی، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»پاییز 1398 - (ویژه نامه مدیریت دانش) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 227 إلی 243 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویان کارشناسی ارشدبهبهاندانشجویان کارشناسیمدیریت اطلاعات شخصی الکترونیکیمدیریت اطلاعات شخصی کاغذیکتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهدمدیریت دانش مشتریاطلاعاتکتابخانهدانشمرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزیپژوهش
-
4.
كاتب مسؤول : محمدزاده، فرهادد ؛ مؤلف : تربتی، احسان ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1396 - شماره 26 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:دانش از مشتریمدیریت دانش مشتریعملکرد فروشدانش درباره مشتری
-
5.
مؤلف : حاجی حیدری، نسترن ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1392 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 54 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:روش دلفیفرا تحلیلمدیریت دانش مشتریمدل بلوغ مدیریت دانش مشتریکسب دانش از مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)