کلمة المفتاح Learning Approach / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : Ghanizadeh، Afsaneh ؛ مؤلف : Maloomi، Shirin ؛
مجلة:Research in English Language Pedagogy»Autumn 2023 - Number 26 التصنيف A+ (Azad University/ISC (23 صفحة - من 733 إلی 755 )
الکلمات المفتاحية:Language AchievementLearning Approachsurface approachdeep approachpositive orientationSmart Classroom Management
-
2.
مؤلف : پورصفر، دکتر علی ؛ شباهنگ، رضا ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 119 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیدانشجویانرویکرد یادگیریتجربه دوره آموزشیرویکردهای یادگیریپیشرفت تحصیلی دانشجویان
-
3.
كاتب مسؤول : یداللهی فر، محمدجواد ؛ مؤلف : میرزایی، داوود ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 14 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 205 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیراهبردهای مقابلهایتابآوریسبکهای یادگیری
-
4.
مؤلف : Golabi، Arezoo ؛ كاتب مسؤول : Heidari، Farrokhlagha ؛
مجلة:English for Academic Purposes»Summer 2019, Volume 8 - Number 2 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:Learning ApproachStructural equation modelingnarrative intelligenceTeaching style
-
5.
مؤلف : کریم زاده، صادق ؛
مجلة:روان شناسی و دین»تابستان 1393 - شماره 26 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (34 صفحة - من 5 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:equalitythe QuranLearning ApproachComponentmechanismscopeرفتاررشد اخلاقیاسکینرتقویتقرآنرفتار اخلاقیمهارکودکان
-
6.
مؤلف : یمینی، محمد ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ مرادی، علی رضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»زمستان 1387 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 139 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:سبک تفکررویکرد یادگیریبازده یا پیامدهای یادگیریادراک از محیط یادگیری ساختنگرای اجتماعی در دانشگاهادراک از محیط یادگیریسبکادراک دانشجویان از محیط یادگیریدانشجویانپیامدهای یادگیریرویکردهای یادگیری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)