کلمة المفتاح learning oriented assessment / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : Hamzelou، Zohre ؛ مؤلف : Alavi، Sayyed Mohammad ؛ Nemati، Majid ؛
مجلة:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2022, Volume 41 - Number 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 57 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:Alternative Assessmentformative feedbackLearning-Oriented AssessmentIELTS writingFeed-Forward Technique
-
2.
مؤلف : Mellati، Morteza ؛ Dashtestani، Reza ؛ كاتب مسؤول : Alavi، Sayyed Mohammad ؛
مجلة:English for Academic Purposes»Autumn 2021, Volume 10 - Number 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 152 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:Writing Abilitypeer feedbackTeacher FeedbackLearning-Oriented AssessmentAssessment Training
-
3.
كاتب مسؤول : بیک محمدی، مریم ؛ مؤلف : علوی، سید محمد ؛ کیوان پناه، شیوا ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»تابستان 1399، دوره دهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 316 إلی 329 )
الکلمات المفتاحية:روش پژوهش ترکیبیارزشیابی یادگیری-محورمهارت خوانشمطالعة ترکیبی متوالی-تبیینیارزشیابی
-
4.
مؤلف : Zabihi، Reza ؛ Khodi، Ali ؛
مجلة:رشد آموزش زبان»زمستان 1398 - شماره 129 (6 صفحة - من 29 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:دستور زبانفراگیریاقدام پژوهیسنجش یادگیری محورgrammarintermediate English learnerslearning oriented assessmentlongitudinal investigation