کلمة المفتاح marketing effectiveness / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Charkhab، Hamed ؛ كاتب مسؤول : Amirnejad، Ghanbar ؛
مجلة:Industrial Strategic Management»Winter 2021, Volume 7 - Number 1 التصنيف C (Azad University (7 صفحة - من 22 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:Corporate Social ResponsibilityInnovative Performancemarketing effectivenessKhuzestan Steel Corporate
-
2.
مؤلف : باقری کهیش، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : بخشنده، قاسم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 127 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای بازاریابیعملکرد صادراتاثربخشی بازاریابیبازارگرایی صادرات
-
3.
مؤلف : محمدی، زهرا ؛ حمیدیان پور، فخریه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیلپور، مجید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1399 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 339 إلی 363 )
الکلمات المفتاحية:بازارمحوریاثربخشی بازاریابیقابلیت بازاریابیکارآفرینیمحوریبازاربازاریابیمشتریمحوریپژوهش
-
4.
مؤلف : همدست، ملیحه ؛ كاتب مسؤول : ایمان خان، نیلوفر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 التصنيف ج (Ministry of Science (20 صفحة - من 25 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:محصولات فرهنگیعملکرد صادراتیاثربخشی بازاریابیبازارگرایی صادراتقابلیتهای بازاریابی
-
5.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : عبدالله پور، سجاد ؛ گنجعلی وند، سمیه ؛ معصومی، سیده غزل ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1397 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (21 صفحة - من 103 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:صادراتعملکرد صادراتاثربخشی بازاریابیبازارگرایی صادراتمحصولات خشکبار
-
6.
كاتب مسؤول : امینی، علیرضا ؛ مؤلف : مزروعی نصرآبادی، اسماعیل ؛ جعفری، طیبه ؛
مجلة:گلجام»بهار و تابستان 1397 - شماره 33 (19 صفحة - من 105 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی بازاریابیتاکیدات بازاریابیفرش دستبافت.رفتار فروش انطباقی
-
7.
مؤلف : زهره وندیان، کریم ؛ محمدزاده، فرید ؛ خسروی زاده، دکتر اسفندیار ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (9 صفحة - من 51 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:هوش رقابتیبازاریابی اثربخشباشگاههای ورزشی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- C (1 مقالة)